Thursday, July 2, 2009

Sejarah Berulang..

Sejarah berulang apabila BAKKAD menyambut kelahiran 3 orang kelahiran dalam tempoh tahun yang sama malah hanya beza beberapa minggu. Kelahiran 2 putera dan 1 puteri menambahkan lagi kecerian BAKKAD yang sedia ada. Sekian lama penantian para ibu-ibunya dan bapa-bapanya ALLAMDULILLAH.. Kurnian ALLAH yang sangat dinanti-nanti tiba.

Kalau 20thn dulu Kelahiran 3 orang adalah (Shazwi bin Baharin, Norfaezah bt Hamdan & Mohd Safri bin Hamzah). Sekarang dorang semua dah muda belia.. rasa macam baru jek lagi dorang jadi bebudak..

Satu majlis kesyukuran & aqiqah diadakan dirumah BAKKAD sempena kelahiran ini. Majlis diatur dengan cermat penglibatan semua ahli sangat membanggakan. Pokde(ayah Fatihah) berbesar hati untuk menyumbangkan seokor lembu untuk majlis tu. Terima kasih Pokde, semoga ALLAH tambah lagi pintu-pintu rezki buat Pokde dan keluarga. Terima kasih juga buat ahli-ahli BAKKAD yang lain atas sumbangan semua. Komitmen dan kerjasama yang dihulurkan sebanarnya sudah cukup membahagiakan Aki & Uwan kita. Antara tujuan majlis ni selain daripada untuk niat Aqiqah untuk kelahiran, ianya juga adalah sebagai satu wadah untuk mengeratkan silaturrahim antara kita

No comments:

Post a Comment