Wednesday, October 21, 2009

Selamat Hari Lahir.. Iman

22hb Oktober 2008
Dilahirkan di Hospital Kuala Pilah, Negeri Sembilan. Kelahiran yang dinanti-nantikan sekian lama oleh pasangan Zainudin + Wasimah (Pak Teh & Mak Teh), anugerah yang tidak terhingga dari Maha PENCIPTA. Merupakan putera tunggal yang pasti kehadirannya menambahkan seri & kecerian keluarga. Semoga bertambahlah pintu-pintu rezki buat kalian sekeluarga.
Kehadiran Iman.. merupakan warga BAKKAD yang ke-33, Cucu Aki & Uwan yang ke 14, Anak ke-3, BAKKAD mendoakan semoga Iman menjadi anak yang soleh dan yang berbakti kepada kedua orang tuanya, yang tabah & sabar melalui ujian mendatang bila dewasa kelak. Setahun sudah lahir ke dunia ini, lahir bersama kesucian & amanah.
Ni.. gula-gula untuk iman.. tapi gambar jek tau.. Iman tak boleh makan betul-betul, nanti lekat kat tekak plaks, lagipun Iman tak boleh makan sebarangan... nanti tak pasal-pasal bengkak sana sini.
1001 wajah iman yang pastinya menghiburkan.. semakin hari makin menjadi-jadi keletah dia.. ada saje perkara baru yang dia nak buat. Alhamdulillah atas nikmat ALLAH yang tidak terhingga ini.

No comments:

Post a Comment