Tuesday, September 29, 2009

Raya 2009

Apalah yang dibincangkan oleh orang 4 beradik nih... nampak macam besungguh aje masing-masing.
Pagi Raya tahun ni rumah Aki agak lenggang sketla berbanding dengan tahun sebelumnya... sebabnya sebahagian daripada anak-anak Aki beraya dirumah mertua masing-masing dan hanya berkumpul pada raya yang ke-3.
Walaubagaimanapun kemeriahan tetap juga dirasakan oleh mereka-mereka yang ada dan setia beraya di Jenderak Utara seperti K'ga PakNgah, K'ga MakLong & K'ga MokDe serta MakChu & MakChek yang masih lum ada mertua untuk digilir-gilirkan. Kemeriahan juga ditambah lagi dengan kunjungan sedara mara belah Aki & Uwan yang tak putus-putus datang, so kepada ahli-ahli dapur tuh.. tahniah dan terima kasih BAKKAD ucapkan atas ketabahan dan kesungguhan kalian berkhidmat dengan penuh dedikasi bagi memastikan tetamu yang datang mendapat layanan dan santapan yang sebaiknya.
Di pagi raya juga Moyang balik kampung bersama AkiCu yang datang dari KL setelah sebulan Moyang dirumah Aki. Kami seluruh ahli BAKKAD harap moga-moga Moyang happy dan senang selama berada di rumah Aki & Uwan. InsyaALLAH panjang umur kami akan ziarah Moyang di Kampung Kerambit, Kuala Lipis.
Ini ajelah suasana yang sempat dirakam bagi memenuhi album raya BAKKAD. Terdiri daripada sebahagian cucu-cucu Aki & Uwan.

No comments:

Post a Comment