Tuesday, September 1, 2009

September - Bulan Kelahiran

September - Bulan ni memang ramai ahli BAKKAD menyambut Ulangtahun Kelahiran masing-masing, terasa macam pesta kelahiran aje plak kan? nih dah bleh buat Pulut Kuning atau Bubur Kacang ajak kengkawan datang makan (teringat dulu masa kecik-kecik).
Hari ni 2hb September, Ulangtahun untuk PakTeh (Zainurdin Zainal) & MakAnjang (Norfadillaf Ali), yang keberapa tuh??? he..he.. apapun BAKKAD mengucapkan Selamat Panjang Umur.... Panjang umur bersama Ketaatan kepada-NYA, Semoga murah rezki.. murah rezki yang barokah.
Seterusnya buat PakNgah dan puteri tunggal dia ni(Hazirah).. pun Selamat jugaklah... buat Hazirah, semoga menjadi anak yang soleh & bijakpandai kelak.

Buat Faezah & Hadi, 2 beradik nih tarikh lahir pun selang sehari.. jimat budjet beli 1 kek jek. Apapun BAKKAD doakan semoga kalian berjaya dalam cita-cita dan Semoga sentiasa dipelihara olehNYA serta diberi kekuatan untuk melalui ranjau hidup orang-orang muda belia zaman moden ini.
Penutup tirai September adalah Maklang & Shukri, untuk Shukri semoga tabah dan sabar dalam mengejar cita-cita dan semoga berjaya dalam apa jua yang diusahaka.. Buat MakLang Syukur atas Nikmat Usia.. Usia makin meningkat ni maka kenalah juga buat peningkatan amalan buat bekalan diSANA.

Akhir sekali.. Selamat hari jadi untuk semua sekali lagi, Moga panjang umur murah rezeki, Hidup sentiasa diberkati Ilahi, Meningkat taqwa dan iman dalam hati, Berjaya dalam menempuh hidup ini, Jangan lupa panjatkan kesyukuran atas segala nikmat Allah yang tidak terkira. Kita punyai keluarga dan sanak saudara yang bahagia, kita punyai keluarga yang sihat sejahtera, Moga bersedia untuk menghadapi mati, Kerana tarikhnya sentiasa menjadi teka-teki Malaikat Izrail sentiasa memerhati dan menanti Menunggu arahan dari ilahi.
InsyaALLAH kita berkumpul pada 3 Syawal di rumah Aki & Uwan nanti.

No comments:

Post a Comment