Monday, January 18, 2010

Alhamdulillah Sihat

17hb Jan 2010- Uwan telah dimasukan ke wad, Hospital Sultan Hj. Ahmad Shah, Temerloh. Urusan pendaftaran kemasukan wad telah diuruskan diuruskan oleh Maklang (Jasminah Adnan) yang ditemani bersama PakLang dan Aki.
Uwan di tempatkan di Wad Kenanga 7, Tingkat 6. Alhamdulillah persekitaran wad yang sangat selesa dan layanan serta perkhidmatan yang telah diberikan oleh kakitangan yang bertugas juga amat menyenangkan. Bagi pihak BAKKAD mengucapkan sekalung ucapan Terima Kasih kepada semua kakitangan yang bertugas semoga khidmat bakti yang kalian curahkan mendapat keberkatan dari-NYA.
Senarai nama pesakit Wad Kenanga 7 pada 18/01/2010

Persekitaran Wad yang sangat selesa dan menenangkan.


Dimaklumkan arahan terbaru dari pihak pengurusan Hospital, Kanak-kanak yang berusia 12 tahun dan ke bawah tidak dibenarkan memasuki ruang wad. Sian Hakimi hajat hati nak melawat Uwan tetapi dihalang oleh Pengawal Keselamatan yang bertugas di ruang pintu utama. Takpe kan Kimi.. nanti jumpa Uwan kat rumah je.

18hb Uwan telah menjalani ujian untuk mengenal pasti kalau uwan mengidap apa-apa penyakit. Alhamdulillah laporan yang diterima keadaan Uwan normal. Di Wad Uwan ditemani oleh MakChek (Azlida Adnan) selama 2 hari 2 malam. Terima kasih kepada MakChek kerana telah mengambil cuti tahunan untuk menemani Uwan. (Semoga kesedian untuk menjaga emaknya itu mendapat ganjaran disisi-NYA).

Uwan semasa hari pertama di wad.. waktu ni uwan baru lepas kena cucuk lengan untuk ambil sampel darah.

Uwan semakin sihat.. Alhamdulillah...

Antara jiran yang melawat, terima kasih kepada semua makcik-makcik yang sudi datang berziarah.

Jiran tetangga yang perihatin.
Hari ni diberitakan Uwan telah dibenarkan balik.. semoga lepas ni uwan lebih sihat dan sentiasa cergas ceria.

No comments:

Post a Comment