Sunday, January 3, 2010

Selamat Ke Alam Persekolahan

Tahun 2010 - 2 orang cucu Aki & Uwan melangkah ke Alam Persekolahan iaitu Mohd Luqman Izzat bt Shamil & Siti Nur Aina bt Zainudin. Hari ini merupakan hari pertama mereka melangkah kaki ke Sekolah Rendah. Walaupun mereka sudah biasa ke sekolah dan telah memalui proses awal menghadiri sekolah, bangun awal setiap hari persekolahan sebelum ini.. tetapi hari ini dikatakan mereka punyai semangat yang luar biasa ketika bangun pagi tadi, mungkin kerana dalam diri mereka penuh semangat yang membuah-buak untuk melangkah kaki ke memasuki tahun 1.
Izzat ketika di dalam kelasnya.
Izzat bersekolah di Sek.Ren.Keb. Seksyen 7, Bandar Baru Bangi, Selangor di tempatkan di Kelas 1 Harmoni. Macam tak pecaya pulak rasanya Izzat dah masuk sekolah... sebabnya baru saja Izzat potong kek sambut hari lahir ke-6thn bulan lepas. Apapun Izzat tetap nampak 'happy' dengan pengalaman barunya.


Aina dah bersedia
Siti Nur Aina pula bersekolah di Sek.Ren.Keb.Kem Syed Sirajuddin, Gemas Negeri Sembilan dalam kelas 1 Bestari. Aina juga seperti Izzat yang tidak sabar-sabar nak masuk sekolah.


Aina bersama Kak Longnya- Siti Nur Aishah (tahun 4)


Izzat semasa hari pendaftaran

BAKKAD mengucapkan selamat melangkah ke kaki tangga kejayaan buat kalian berdua. Belajar rajin-rajin tau.. kurangkan main-main... semoga menjadi anak yang bijak didunia dan akhirat. Dan yang paling penting lepas nih jangan gaduh-gaduh yekk... balik kampung nanti boleh belajar sama-sama.

No comments:

Post a Comment