Sunday, January 24, 2010

Terima Kasih....

Bismillahirahmanirrahim...Assalamualaikum wrth..
Syukur ke hadrat Ilahi atas nikmat usia..syukur masih diberi ruang untuk bernafas hingga ke hari ini..syukur yang tidak terhingga keranaNya aku masih disini...26 tahun aku melayari perjalanan hidup..

Seusia ini banyak jua telah aku lalui..rasa baru semalam aku berlajar berjalan..masih terbayang zaman kenakalan ku bermain bersama teman sepermainan..masih terngiang suara ayah, suara mak memanggil aku pulang...melewati senja baru sampai ke rumah..namun semuanya tinggal kenangan belaka....kenangan yang menjadi rencah menu kehidupan..
kini aku adalah aku...genap 26 tahun aku di sini..

Terima kasih buat insan yang sudi memberi penghargaan buat diri ini...Kak Mina (MakLang) yang bersusah payah menghidupkan blog BAKKAD.... yang menceriakan blog BAKKAD...
Terima kasih jua kepada semua ahli BAKKAD yang makcu sayangi..semoga kalian bahagia selalu hendaknya bersama dlm rahmat yang Esa...

Dan ucapan paling istimewa buat mak(saoma bt salleh) yang melahirkan makcu..membesarkan makcu hingga makcu seusia ini..dan tak pernah lupa pada ayah (adnan b ibrahim) yang selalu sabar melayan kerenah dan kedegilan makcu..sayang kalian dunia akhirat...

Semoga BAKKAD terus bersatu dan berkembang buat selama-lamanya..

No comments:

Post a Comment