Wednesday, January 20, 2010

Wishes on Your Birthday - MakCu

22-01-1984 - Detik Kelahiran anak bongsu untuk Aki & Uwan.. Dilahirkan di Hospital Mentakab melalu kaedah pembedahan.. "ishh makcu keluar ikut tingkap ke? patutlaaaaa....."
Lebih suku abad telah berlalu... Memang pantas sekali masa beredar. 26 tahun berlalu pergi seolah-olah baru semalam jer menyaksikan keletah makcu ketika zaman kanak-kanaknya di kampung.
MakCu ketika berusia 8 bulan
Norhidayah bt Adnan merupakan anak bongsu daripada 10 orang adik beradik, Mak sedara kepada 17 orang anak buahnya yang sebahagiannya telah muda belia (hampir sebaya)
Seluruh warga BAKKAD mengucapkan Selamat Hari Ulangtahun Kelahiran ke-26thn buat MakCu. Semoga dipanjangkan umur beserta ketaatan kepada-NYA.. semoga MakCu.. dipanjangkan umur dalam keberkatan, dimurahkan rezeki yang halal, dipermudahkan urusan serta mendapat lindungan daripada Yang Maha Kuasa. Syukur atas nikmat usia... nikmat kesihatan.. nikmat kehidupan juga Syukur tak terhingga masih dipinjamkan nafas untuk terus berada di alam ini.
26thn berlalu.. antara 2 zaman
BAKKAD mendoakan semoga MakCu berjaya dalam apa jua yang sedang diusahakannya serta semoga dipertemukan dengan Lelaki yang diredhai sebagai suami.
p/s : Yuran Bakkad jangan buat-buat lupe bayo yek.

No comments:

Post a Comment